Ansatte

Kenneth Østerås
Daglig leder

Jeg har jobbet som daglig leder i Hellerud barnehage siden 1999. Jeg opptatt av humor og friluftsliv. Sammen med mine ansatte ønsker jeg å bidra til at vi er Oslos beste barnehage.

Fredrik Grønvold
Barnehagelærer

Jeg har jobbet i Hellerud Barnehage siden 2018. Å gi barna gode opplevelser innenfor musikk, drama og friluftsliv er viktige elementer i jobben min. Jeg brenner for å lage et trygt og godt barnehagemiljø for barna, hvor alle trives, og blir sett hver dag.

Elize Svensson
Barnehagelærer

Jeg er barnehagelærer og har jobbet i barnehage i mange år. Mine interesser er skog og mark og alt som har med fysisk aktivitet å gjøre. Jeg er også glad i forming og musikk.

Gerrit Karafiat
Barnehageassistent

Har jobbet i Hellerud barnehage siden 2011. Jeg liker fysisk aktivitet og er helst ute i naturen. Har et brennende miljøengasjement og tar det med meg inn i barnehagen.

Tone Ensrud
Barnehagelærer

Jeg har jobbet her siden 2018. Trives aller best ute og på tur i skogen med barna.

Irene Fredriksen
Barnehageassistent

Jeg har jobbet i Hellerud barnehage siden august 2008. Jeg har utdannelse innen reiseliv. Jeg liker godt turdagene, spesielt i skogen, og formingsaktiviteter med barna.

Elisabeth Egholm

Jonathan Aasbak

Marit Emaus

Maria Peruga

Lillann Aagaard
Barnehagelærer

Har jobbet i Hellerud barnehage siden 2013. Ble ferdig utdannet barnehagelærer i 2019. Nå tar jeg et masterstudium i barnehagekunnskap-pedagogikk, som vil være fullført i 2023.